Inte direkt rynkfri

2012-01-11 10:29:23 Träning
» Kommentarer(1) «



Ursäkta mig men nu slog min trettioårskris till igen. Ser ni rynkorna!? På sidan av ögonen och under ögonen. Vart ska detta sluta? Jag som hade hoppats på att få ärva min kära mammas hud. Trots att hon är ungefär 20 år äldre än mig har hon inte fler rynkor än vad jag har nu! Dax att köpa antirynk krämer.

Dag 2:
Motion - Promenad 1½ timme
Mat - Helt ok förutom att jag åt lite för mycket lite för sent. Maken hade gjort underbar falsk fläskfilé med stekt potatis lagom tills jag kom hem från jobbet igår kväll. Underbar man jag har va!?
Onyttigheter - Katastrof! Jag mådde apa igår, hade illa huvudvärk var trött och deppig. Slutade med att jag köpte en algrensbilarpåse och slängde i mig på jobbet. Allt för att få lite energi.
Sammanfattning - Ändå en bra dag med tanke på att jag tog mig ut trots att jag inte mådde direkt hundra.

Kommentarer
Postat av: Mariam

Jag tycker du är duktig som kämpar på och om inte annat så tar godispåsen och promenaden ut varandra. :)

Nja, hans ena regnställ läkte ju in för de kört det i torkskåpet. Det andra sprack från resåren vid foten hela vägen upp till grenen. Fick därför skicka tillbaka det så nu köptes ett begagnat. Jag hoppas det är bra för jag har verkligen inte hittat något jag gillar i affärerna i stan.

2012-01-11 @ 13:16:33
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback