Sjukan is in the house

2012-01-13 09:40:08 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Jag brukar inte vara skrockfull men detta är ju löjligt. Ca 8 timmar efter att jag skrev mitt inlägg igår så gick det jag förförat i uppfyllelse. När Theo kom hem från förskolan så tog det inte lång stund innan han kräktes över hela köksgolvet. Natten har jag och sjuklingen spenderat tillsammans i bäddsoffan och jag har legat på vakt konstant för att hinna med att lyfta upp honom från sängen om han skulle spy fler gånger. Han sov iaf hyssat bra under natten och har inte kräkts något mera sedan midnatt. Jag hoppas det var en snabbt övergående magsjuka denna gången. Han åt en halv smörgås till frukost och den har han fått behålla.

Nu är det bara att vänta och se om resten av familjen insjuknar.

Jag ska aldrig mera skriva på bloggen eller uttala mig om hur glad jag är att vi sluppit vinterkräksjukan.

Kommentarer
Postat av: Mariam

Fy! Stackars lillen och hoppas verkligen ingen mer av er insjuknar. Usch! Förstår att vi inte kommer synas på någon vecka så kämpa på.

2012-01-13 @ 10:09:45
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Max 3 år

usch usch usch!!! Hoppas ni andra slipper!

2012-01-13 @ 11:36:12
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback