Tjata

2012-01-21 08:17:30 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «



Den här bilden är definitivt inte tagen idag!

Idag har vi haft en tjat och gnat morgon. Barnen vaknade före sex och jag var helt borta, helt väck, super trött.
Sen fortsatte morgonen med den ena befallningen efter den andra. Ha den, ha den, inte den, bestämma den, göra så osv. Allt jag gjort har varit fel och det jag inte gjort har varit ännu värre.
Nu sitter jag här med huvudvärk utan like. Typiskt. Det behövs inte så mycket för att den ska komma krypande... eller rättare sagt explodera.
Idag jobbar jag hela dagen från öppning till stängning. Jag hoppas vi får en trevlig dag på jobbet.

Theo har forfarande feber stackarn (även om det inte är så hög feber), hostat hemskt har han gjort hela natten så det verkar vara nåt riktigt jobbigt som satt sig i hans kropp. Mira är även hon snorig och hostig. Jag längtar efter sommar och hoppas vi får va lite friskare då.

Nu ska jag göra mig iordning för jobbet.

Önskar er en toppen helg!


Kommentarer
Postat av: CiliaH

Hoppas du får en bra dag idag.



Kram

2012-01-21 @ 09:09:01
URL: http://ugglehuset.se
Postat av: Mariam

Nu har sjukdomen även nått oss. Daniel ligger nerbäddad med feber, halsvärk och förkylning. Känns toppen nu inför förlossningen - eller inte. Kunde dock varit maginfluensa och då hade jag dött.

2012-01-21 @ 17:23:10
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: ellenojag

Hoppas ni mår bättre!!!

kramar

2012-01-21 @ 22:03:50
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback