Landat

2012-06-10 22:51:44 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «




Efter en stressig morgon så landade jag till sist på jobbet. Vi hade jätte mycket kunder hela dagen vilket känns i både kropp och knopp just nu.

När jag kom hem från jobbet begav jag och barnen oss hem till min vän Elin som säljer me&I kläder. DEt var dax för henne att sälja ut sin provkollektion och jag ville såklart åka dit och se om vi kunde fynda något. Mira fick klänningen ovan och sedan köpte jag ett par frottemjukisbyxor som jag hoppas även Theo kan ha snart. Han är i behov av byxor efter min utrensning i hans garderob förra veckan.
Barnen fann nya vänner och jag fick umgås lite med Elin så här på söndagskvällen.

Vi körde lite filmkväll jag och maken efter att barnen hade somnat. Idag var det "svennson svensson" som visades på hemmabion. Kul film. Hade inte så stora förväntningar... skrattade högt flera gånger så jag får nog säga att det var en mysig söndagsfilm.

Nu dax och sova. Jobb tidigt imorgon. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback