Ledig dag med älsklingarna

2012-06-08 18:32:23 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Idag har vi haft en "träffa kompisar" dag. Vi kom hem kl fem ganska möra både jag och barnen. Nu har vi grillat (precis innan regnet gjorde entré.) och barnen har just fått en skål popcorn framför fotbollsmatchen. Jag är sådär lagom impad över att det är fotbollsEM.

Ikväll blir det filmtajm och jag hoppas barnen somnar utan problem. Någon som kan hjälpa oss med tips om hur man får en tvååring och fyraåring att somna på kvällen utan trots, flams och tjat!? Jag blir tokig snart på dessa kvällar!


Kommentarer
Postat av: morbror

kom med dom till järna :)

2012-06-09 @ 00:32:52
Postat av: Emmelie

Känner igen d där med läggningen av två små troll som mest vill flamsa o tramsa:).

2012-06-10 @ 07:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback