Sjusovare

2012-06-21 07:52:44 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Sitter här med två barn som vägrar att vakna. LIte jobbigt med tanke på att vi ska vara vid förskolan om 40 min. Tur att jag har ett läkarbesök det första nu på morgonen så vi har några minuter extra på oss vid lämningen. Värre om man ska öppna butiken, då finns det inga minuter att spela på.

Själv är jag ganska pigg med tanke på att jag somnade med Mira i vår säng igår kväll. Jag mådde inget vidare (huvudvärk m.m.) och tänkte därför vila en stund i sängen. Mira ville ändå ha sällskap och det hade jag inget emot. När maken sedan väckte mig kl 22 var det bara att gå upp och borsta tänderna och sen lägga sig igen.

Idag kommer mina föräldrar hit. De ska hjälpa Sis att flytta och hjälpa oss med att lägga upp uppfarten under helgen. Blir en midsommar med mycket jobb. Jag hoppas på gott väder och att vi ändå får en mysig helg med god mat och äkta svensk midsommar.

Vill också passa på att önska er en trevlig midsommar ifall vi inte hörs mer innan helgen. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback