sommarfest

2012-06-12 21:05:14 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Ikväll var det sommarfest på förskolan. Barnen sjöng för oss föräldrar det var tipspromenad och sedan några lekar. Mysig kväll med mina små hjärtan. Trist bara att Maken inte kunde vara med.
Jag blev så stolt när jag satt där och tittade på mina hjärtegryn. Theo sjöng högst av alla och var med i alla texterna, Mira sjöng och dansade. Bedårande söta barn har vi minsann.



Imorgon är jag ledig och det ska bli så skönt. Jag ska jobba en del hemma i min syhörna, men det blir ett lugnt tempo för en gångs skull.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Nu gråter jag igen, saknar älsklingarna så mycket. Kram från mormor

2012-06-12 @ 22:04:21
Postat av: Petra

Mysigt.
Dom e ju så söta

2012-06-14 @ 20:48:18
URL: http://zupermamman.blogg.se
Postat av: Mamma till 4

Sötnosar:)
Hoppas du får en fin tisdag!
Kram kram.

2012-06-18 @ 22:30:42
URL: http://www.treungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback