Jobba jobba

2012-03-13 19:31:41 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Denna veckan är det mycket jobb på schemat igen. Första halvan av veckan i butiken och slutet av veckan hemma med firman.

Sitter på bussen nu påväg hem. Magen kurrar och huvudet värker. Känner att det är migrän pågång. Håller tummarna att känslan inte stämmer.

Pratade nyss med mira. Hon saknade mig lite sa hon. Fast hon tyckte det var onödigt att vi saknade varandra för vi ska ju träffas snart igen. Det har hon ju rätt i men jag saknar dem ändå så mycket att hjärtat värker.

Nu ska jag lägga ifrån mig telefonen och se på vägen. Blir illamående av den här åkturen.


Kommentarer
Postat av: Mariam

Kämpa på! Syns på torsdag istället. Ska leta fram lite test tyger imorgon.

2012-03-14 @ 02:14:05
URL: http://mammamariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback