Nästa sjukling på led

2012-03-21 11:42:06 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «




Igår laddade vi upp med dagiskläder och det var två glada barn som lade sig på kvällen. Mira skulle äntligen få gå till förskolan idag efter ca två veckor på hemmaplan. Febern släppte igår och hon var pigg och glad hela dagen.

När jag vaknade klockan sex imorse så hade jag en kokhet Theo brevid mig i sängen. Bara att planera om dagen, ringa min chef och fixa vikarie på jobbet. Maken hade redan åkt iväg till jobbet så alternativen var inte så många.
Vi har haft en mysig förmiddag med film och böcker. Han är åtminstone så pigg att han orkar sitta upp. Mira fick åka till förskolan några timmar även om jag är hemma med Theo. Jag tror att hon behövde få komma iväg och leka av sig lite.

Nu sover Theo så jag ska passa på att få lite gjort här hemma, träna lite och kanske sätta mig med en kaffekopp och läsa en stund. Vi får se hur mycket jag hinner på en timme eller två.

Kommentarer
Postat av: Petra

Nej stackaren

Ja Mira behövde ju leka så de gjorde du rätt i

Hoppas att dagen blir bra ändå

kram

2012-03-21 @ 12:15:37
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vad typiskt! Denna årstid är hopplös har jag märkt. Hugo var förkyld för några veckor sen och det släppte kort efter, nu har han legat i förkylning sen i söndags o hade feber månd och jag hoppades på och tyckte att han skulle klara dagis idag för han var pigg men icke.. han var där sina tre timmar men blir hemma resten av veckan... typiskt att jag skickade honom för tidigt :( Hoppas dina kryar på sig!!!

2012-03-21 @ 13:07:50
URL: http://jennieshemochhjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback