Marknad, födelsedagsbarnet och familjemys

2012-05-26 20:43:41 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Sitter inne hos mina två underbara. Båda har just somnat och snusar så gott. Jag sitter kvar en stund bara för att njuta av stunden.

Igår var vi på marknad i stan. Mycket lyckat. Barnen fick äta sockervadd och åka karusell. Allt var så där mysigt som i drömmen. Även jag hann göra några shoppingfynd.

Under eftermiddagen igår hade vi kalas för lillstrumpan. Härligt att ha några barn med föräldrar på besök. Mira var så nöjd efter kalaset! Tack vänner för att ni kom!

Idag har jag jobbat en sväng och sedan fördrivit resten av dagen med barnen, min familj och mormor. Underbart att ha besök över helgen.

Imorgon blir det kalas hela dagen lång! Fyra år. Kan inte fatta det. Jag ska nu sätta mig och slå in paket samt hejja fram Loreen i tävlingen. Hejja Sverige!


Kommentarer
Postat av: ellenojag

Vilken härlig bild! Var har du hittat Miras underbara hatt??

En sån önskar sig Ellen!!!

2012-05-27 @ 20:19:40
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback