På bussen

2012-11-12 20:47:41 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Sitter på bussen påväg hem efter en dag på jobbet. Uttråkad, trött och ont i benen. Vill bara hem o äta, softa, sova.

Vi har haft en bra helg. Ullared hela lördagen och jobb på söndagen. Barnen har haft en helg med pappa och hittat på massa bus.

Barnen är verkligen i en rolig period nu. Hittar på så mycket tokigt och säger så roliga saker. Önskar jag kom ihåg alla kommentarer så jag kunde skriva ner det men jag har verkligen minne som en guldfisk.

Imorse skrattade jag åt Mira som målade en hejdå teckning till sina förskolekompisar eftersom hon ska börja en annan skola... Alltså när hon blir 7 år. Tidsuppfattningen är lite skev.

Theo och jag har rätt många fighter. Detta med treårstrots är ju sådär lagom kul, men mellan bråken är han underbar vår lille gospojk. Imorse blev det 3/0 till mig då jag både slapp bära honom uppför trappa, fick på honom ny blöja och overall till förskolan. Hoppas på lycka även imorgon.

Nu kommer snart sista bussen. Tack för sällskapet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback