Akupunktur och solsemesterplaner

2012-10-16 11:42:46 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


 
Idag har jag gjort min första akupunkturbehandling av tio. Ännu ett försök med att bli av med huvudvärken. Bara att hålla tummarna att det funkar nu. Känner mig otroligt avslappnad och trött just nu. Ska bli intressant att jobba om någon timme. Innan dess ska jag jobba några timmar hemma. Sy, sy och sy.
 
Barnen är friska och pigga. Dagarna rullar på i rasande fart.
 
Jag och Maken funderar på att ta med oss barnen utomlands en vecka i höst. Skulle bli av i november i så fall. Både han och jag är i stort behov av lite sol och avkoppling. Frågan är ju bara vart man ska åka, till en billig peng och ändå få riktig värme? Någon som har nåt att rekommendera?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback