Me&I killen

2012-10-04 22:53:23 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


 
Det är ju inte så att vi är utan kläder här hemma. Nej inte precis och några meandi plagg har vi också lyckats skrapa ihop under åren. På denna bilden har Theo en tröja från tidigare kollektioner (som jag förmodligen fyndat på tradera för en billig peng) Byxorna är från detta året och de köpte jag av en tjej som beställt dem men ångrat sig. Smidigt då jag slapp frakten... dock blev det ju en frakt idag ändå.
Jag köpte ett par varsinna byxor till barnen och en tröja som är tänkt till Mira till att börja med och som Theo sedan kan ärva. Faktiskt Mira som valde den själv bland alla tryck och gulliga tjejplagg....lite oväntat måste jag säga. Men smidigt då den förmodligen kommer att älskas av biltokig lillebror nästa år.
 
 
Högen med prylar/kläder som ni ser bakom Theo på den översta bilden är kläder jag ska lägga ut på tradera. Några av plaggen är sådana som jag fick med mig hem från loppisen i lördags och resten är sådant som är för fint för att sälja för en tjuga på loppis. Meandi och polarn plagg säljer alltid bra på tradera... även en och annan Hello Kitty kan gå bra. Det är ju skit bara att det ska behöva ta sån tid att ta bilder, skriva beskrivningar, lägga upp annonsen och sedan skicka paketen. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback