Påsken 2013

2013-04-04 10:01:56 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


 
Påskhelgen firade vi med mina föräldrar som var här på besök. Trots att jag jobbade så blev det en bra helg och vi hade det väldigt mysigt. Barnen var överlyckliga över att ha mormor och morfar på besök... o så molly förstås.
 
Måndagen spenderade vi med goa vänner. Vi körde lekparkshäng gånger två och hann med både lunch fika och middag innan det var dax att lägga trötta barn. Vi förundras varje gång över hur våra familjer vuxit från fyra vuxna kring bordet till att helt plöstligt vara nio sammanlagt. Snart får vi inte plats längre i vårt lilla kök.

 
Idag känner jag mig både trött och sliten. Har varit ledig en dag sedan i fredags och det har varit rätt intensiva jobbdagar om man säger så. Nu är det bara att kämpa på två dagar till så blir det ledigt till helgen sen. Ska bli skönt att mysa med familjen i dagarna två.
 
Hoppas du också haft en skön påsk!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback