Utbildning i storstan

2013-04-29 08:18:41 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Idag ska jag och två kollegor på utbildning i göteborg. Vi ska få in lite nytt sortiment i butiken så nu ska vi lära oss allt som finns att lära kring det. Ska bli kul att komma ut och göra nåt annat för en dag.
 
Vi har haft en jätte mysig helg hela familjen. Bara tagit det lugnt och gjort sådant vi velat. Var på Ikea i lördags och provade sängar. Tror aldrig jag har haft så ont i ryggen/axlar/nacke som jag haft de två nätterna efter det. Precis som om jag spänt mig extra mycket för att jag vet hur en skön, mjuk säng kan va. Vi bara måste byta säng helt enkelt. Är man gift sen åtta år och har två barn är man värd att sova i nåt bättre än den billigaste sängen från ikea/jysk. Vi har inte ens samma madrasser jag och maken så det är 5 cm nivåskillnad på våra delar i sängen. Stackars barn som alltid sover i mitten, inte konstigt kanske att de alltid rullar ner på min sida och ligger PÅ mig när de sover.
tröttsamt att gå på IKEA

Om det nu blir en lite dyrare ikea säng eller om vi tar oss iväg till någon annan sängaffär återstår att se. Någon som har nåt bra tips på bra säng?
 
Nu ska jag sätta mig i bilen och åka ner till bernards för att köpa mig en kopp kaffe innan jag möter upp kollegorna vid köpcentrat. När man ska iväg på utbildning så får man unna sig frukost på café... något jag aldrig gör annars faktiskt.
 
Grillpremiär i helgen också. Mums. Nu ska här grillas tills snön kommer tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback