Luciafirande

2013-12-11 09:11:54 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


 
 
 

 
 
 
Lucian gick alldeles strålande igår. Jag fick på Theo kläder och vi kom dit i tid. När i kom dit fick han dock för sig att han inte skulle vara med och absolut inte ha varken tomteluva eller pepparkakshatt. Efter lite pushande så följde han ändå med fröknarna och han kom med in i tåget och sjöng med i varje låt. Både han och jag var stolta när det var över. Mira trivdes som fisken i vattnet av att "stå på scen" och sjöng som jag förutspått högst av alla.
 
Nu har julstämningen infunnit sig på riktigt och jag stör mig inte längre på alla jullåtar som går på radion. De kommande två/tre veckorna ska bli jätte mysiga och jag tänker fokusera på julen istället för mina krämpor.
 
Bilderna får tala sitt eget språk och med dem önskar vi er alla en härlig luciavecka!

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max (-08) och Ebba (-13)

Va härligt att barnen hade roligt :)

2013-12-11 @ 10:46:29
URL: http://sarasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback