Premiär skridskotur

2013-12-08 23:12:50 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


 
 
Även vi har fått den där första snön som verkar hålla sig kvar lite längre än ett dygn. Vägplogen dundrade nyss förbi utanför våra fönster och jag kan inte annat än tycka synd om de stackarna som ska sitta och åka hela natten medans alla irriterar sig på att de stör ens sömn.
 
Barnen premiär åkte på skidorna idag och det lös om dem när de stapplade fram på den tunna snön. Mira hoppade som en loppa när hon kom in och stolt berättade att hon klarat av att åka nerför en backe med skidorna.

Själv var jag bara ut och förevigade ögonblicket för att sedan dra mig inåt och inta sittande/liggande position igen.
 
Nästa vecka är det lucia och julen gör sig påmind på riktigt. Dax att snart plocka fram julgranen här hemma så att vi hinner njuta av den lite innan den ska ner igen.
 

Kommentarer
Postat av: Mariam

Hur mår du? När åker ni upp till föräldrarna och firar jul?

Svar: Önskar jag kunde säga att jag mår bra:( Själv då? Jag försöker trots allt njuta av att det är december, snart jul och barnen är glada och friska. Vi åker upp den 22 dec tror jag och stannar lite drygt en vecka. Kommer nog att fira Theo där med. Ska bli skönt att bli ompysslad lite och slippa det värsta jul och mat stöket här hemma.
Therese

2013-12-09 @ 14:22:51
URL: http://Mammamariam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback