Älskade Theo 3 år

2013-01-03 12:45:04 Theo växer & utvecklas
» Kommentarer(4) «


Nyårsdagen var det fullt hus här hemma och barnkalas för Theo som fyllde 3 år igår. Födelsedagsbarnet njöt av uppmärksamheten och alla kompisar som var på besök.
Igår väckte jag och Mira en glad liten kille med skönsång och paket.
 
En "blomgitarr" var tydligen något han "alltid önskat sig" för att citera födelsedagsbarnet själv.
 
Vi fortsatte morgonen med frukost ramför tven dagen till ära. Oboy och mackor.
Kl 11.00 kom moster på besök och även hon träffade mitt i prick på önskelistan. Hockeyspelet har gått varmt här hemma sedan dess.
Tårta måste man ju ha när man fyller år tyckte storasyster. Mamman som var lat valde att köpa en färdigtårta och sätta tre ljus i den.
Nu har vi en nöjd treåring här hemma som är överlycklig över alla paket och går omkring och säger att han är så stor nu. Jag kan inte annat än hålla med. Tyckte han växte 2 dm och blev förståndig som en en gammal man bara över en natt.
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Älskade sötisen. Vi önskade att vi varit där, men vi kommer snart.

Svar: Det hoppas vi att ni gör. Saknar er redan trots att vi nyss sågs.
Therese

2013-01-03 @ 12:53:15
Postat av: Mariam

Mina barn var jättenöjda med kalaset. Jag med. Kanske sista gången man faktiskt som förälder är välkommen.

Svar: Du kommer alltid att va välkommen. Fast nästa gång kanske jag sätter Micke på att ta hand om kalaset så kan du o jag ta lite ledigt och åka ner till stan o fika istället;)
Therese

2013-01-04 @ 10:23:03
URL: http://Mammamariam.blogg.se
Postat av: Mariam

Ååå. Det löftet tänker jag hålla dig till!

2013-01-04 @ 16:25:50
URL: http://mammamariam.blogg.se
Postat av: Nurp

Så sjukt idylliskt! Eller är det bara inbillning från min sida att allt inte riktigt var lika underbart som på bilderna..? ;)
Kommer snart å hälsar på. Saknar er alla fyra :D

2013-01-11 @ 20:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback