första semesterdagen

2013-07-08 07:48:47 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «




Första semesterdagen är påbörjad. Jag vaknade kl 6.45 och kunde inte somna om. Nu en timme senare sitter jag ute på altanen och äter frukost. Jag har hunnit med en promenad och känner mig nyttig och pigg. Resten av familjen sover. Jag måste säga att känslan av att sitta uppe själv när resten av familjen sover är bland de skönaste jag vet. Älskar att sitta o höra hur det snarkar från alla rum. (Även om jag oroar mig över att båda barnen borde kolla sina polyper).

Idag ska vi till banken och binda om våra lån. Har även några fler "nytto" grejjer på schemat. Om man bockar av allt sånt första dagen så kan man ju njuta av semestern sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback