längtan efter familjen

2013-06-29 13:30:20 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «




sista dygnet är jag inne på nu. Har varit utan man och barn i en hel vecka. Tiden har gott fort för jag har jobbat långa dagar, men saknaden har ändå funnits där sedan dag ett. Theo vill som vanligt inte prata med mig alls när jag ringer. Mira hinner säga några få ord innan hon av olika anledningar måste rusa vidare.

Kanske är det nyttigt att få sakna dem, men det mest naturliga o bästa är ändå att va på samma ställe som resten av familjen. Jag mår iaf som allra bäst då.

Har inte bestämt vad jag ska göra såhär sista kvällen i ensamhet. Troligtvis blir det nåt att tugga på och en film eller två.

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Vilken underbar bild!

2013-08-09 @ 20:24:53
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback