"Mamma, ta kort på oss för vi är bästa vänner"

2013-06-28 08:07:05 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


 
Ja, det syns väl hur goda vänner de är? Robin och Mira ett sött litet par tycker jag.
 
Sådana här gånger lider jag av att vi inte har några djur. Jag är själv uppväxt med hundar och katter (fåglar, kaniner och fiskar under perioder) och det är verkligen underbart att som barn ha ett husdjur att ta hand om. Alla de gånger man var ledsen och plockade upp en katt som man kunde torka tårarna mot. Alla de gånger man sovit sked med en hund. Alla gånger vi fick kattungar i familjen (de föddes alltid i min säng av någon konstig anledning) som vi fick följa utvecklingen hos. Tack mamma och pappa för möjligheten att få ha en "djurbästavän".
 
Jag hoppas kunna ge ett husdjur även till våra barn i framtiden. Kanske lite senare när det passar bättre i vardagen.
 

Kommentarer
Postat av: Mariam Hernsäter

Ni har iallafall valmöjligheten. För oss är det helt kört. Dumma dumma allergier. :(

Svar: Ja dumma allergier:(
Therese

2013-06-28 @ 12:27:53
URL: http://mammamariam.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Max (-08) och Ebba (-13)

Vilka fina kort!

Svar: Tack:)
Therese

2013-06-28 @ 22:29:27
URL: http://sarasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback