Sommarlördag

2013-06-15 16:59:56 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


 
Idag är Maken på svensexa så jag och barnen roar oss själva. Theo har blivit frisk igen så energin är det inget fel på längre.
Under förmiddagen var vi ute på altanen och hade vattenlek. Ganska skönt och lättroat då man bara behöver fylla en vattenkanna så sköter de sig själva ett tag sen. Jag satt och njöt av den fina altanen med alla nya blommorna och de nya fina utemöblerna vi köpte förra helgen.
 
Eftermiddagen har vi spenderat tillsammans med fam Hernsäter. Vi drog till en lekpark och hade med oss lite fika. Barnen lekte (iaf under de stunder Mira inte tjurade) och mammorna fick prata av sig lite. Hade gärna stannat en stund till men helt plötsligt var det som att trycka på en knapp och alla (nästan alla) barnen blev jätte trötta och ville hem. Nu sitter de och äter godis och ser på film. Ibland får man faktiskt sitta inne trots att solen skiner.
 
Ikväll hoppas jag att barnen är snälla mot mig och somnar då de ska. Då ska jag mumsa på jordgubbar och strötitta på tv.

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Max (-08) och Ebba (-13)

Ja vattenlek är alltid populärt!

Svar: Mycket:)
Therese

2013-06-15 @ 22:20:56
URL: http://sarasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback