"Jag ville sova på golvet"

2013-11-11 11:56:20 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


 
Igår när jag kom in till Mira för att kolla till henne innan jag själv gick o la mig (brukar alltid göra en "bädda om pussa på barnen" runda innan jag lägger mig) så upptäckte jag att hon låg på golvet och sov. Mitt på mattan brevid sängen utan kudde och utan täcke. Hon vaknade till och grymtade lite när jag kom in men somnade sedan direkt om igen när jag la ner henne på sin säng.
 
Imorse när vi vaknat frågade jag henne om hon minns att hon låg på golvet igår. Jag tyckte det var så märkligt att jag inte hört en duns när hon ramlat ner från sängen, jag satt ändå vägg i vägg med hennes sovrum och såg på tv hela kvällen.
Då svarar hon "Jag ville sova på golvet mamma, så då gjorde jag det". Hon hade alltså somnat så frivilligt två timmar tidigare. Tokiga tjejen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback