Bulle

2013-10-22 21:38:03 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «




Idag har jag haft en lugn dag i soffan. Jag jobbade mina två timmar på morgonen och kunde sedan koppla bort det. Det funkar bra de flesta dagarna att jobba de där två timmarna och det gör mig gott att vara lite sysselsatt. Däremot måste jag bli bättre att planera hur mycket jag ska göra varje dag så att jag hinner inom leveranstiderna. Fått många beställningar på sistone, vilket är jätte roligt men ännu viktigare att jag planerar och tänker på min kropp så att jag orkar några månader till.

Sitter just nu o ser på svenska hollywoodfruar. Jösses vilket gäng. Mina skämskuddar är förbrukade för längesen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback