Fotobok året 2013

2013-10-09 15:11:40 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


 
 
 
 
 
 
Jag brukar göra en fotobok för varje år. Just för att slippa ångesten över att alla bilder kan försvinna med en eventuell datorkrash (har en extern hårddisk för bilder, men den kan ju också pajja). Nu fick jag tag i en rabattkod där jag fick en gratis fotobok. Tyvärr var den inte nog tjock så jag fick inte plats med hela året. Det fick bli en halvårsbok. Nu har jag bara året 2011-12 kvar att göra också för de har jag inte gjort ännu.
 
Det märktes dock i denna att jag inte har hela huvudet med mig. Jag gjorde den dels väldigt snabbt under en förmiddag eftersom rabattkoden höll på att gå ut och sedan mådde jag väldigt dåligt när jag satt med den och försökte koncentrera mig några timmar. Har några dublettbilder i den och några bilder som saknas... men en fotobok är en fotobok och åtminstone en sak på "borde göra" listan att stryka.
 
Fotoboken är beställd från fotobox och jag tyckte den blev jätte fin. Verkar vara bra kvalitet.

Kommentarer
Postat av: KniktElin

MEN vad duktig du är!! Själv har jag sagt att jag ska göra en fotobok sedan ordet fotobok uppfanns, och jag har fortfarande inte kommit till skott. Fatta vad jobbigt att ta igen åtta år med bilder från flera olika kameror =8 böcker! Nej, tack för inspirationen, dax att ta itu med saken! Kram på dig! Elin

Svar: Räkna med att det tar några timmar om du ska komma ikapp 8 år;)
Therese

2013-10-09 @ 21:21:43
URL: http://www.kniktelin.se
Postat av: Mariam

Ser urfin ut! Ligger också något år efter men detta är ganska mycket med flit då jag inte kan sålla ordentlig bland bilderna förän jag får lite avstånd. Annars är alla sååå fina. :)

Ps. Väldig kul beskrivning av baddräkten. Förstår precis.

2013-10-14 @ 17:19:52
URL: http://Mammamariam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback