Sjukgymnasten

2013-10-10 13:14:01 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


 
 
Idag har jag varit till sjukgymnasten. Ett bra besök med bra råd och tips. Hon trodde absolut att det var foglossning pågång men framförallt min "gamla ryggskada" som spökar mest. När jag gick hos kiropraktorn kom det ju fram att jag hade ett ben som var kortare än det andra samt att min ryggrad ligger som i ett S. Detta påverkar mig mer nu och på lite annat sätt när jag är gravid och har ändrat hållning. Jag fick en bra övning som jag ska köra två ggr om dagen. En bra spark i rumpan till att göra lite hemmaträning som jag ändå tänkt ett tag nu att jag måste börja med.
 
Jag tog mig även ut på en promenad efter sjukgymnasten och lyssnade på senaste avsnittet av Hanna & Amanda. Underbara kvinnor.
 
Nu känner jag mig helt mör i kroppen så det blir sängläge resten av dagen. Känner mig väldigt "tung" och trött också så det får nog bli en timmes sömn. Tänkte på det igår att det faktiskt var några dagar sedan jag sov middag, den värsta tröttheten verkar ha försvunnit. Skönt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback