Bära bära bära...

2014-04-12 22:11:21 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «




Idag tog jag en sväng till ica maxi med Melvin för lite matshopping. Hade glömt hur mycket bära o kånkande det blir när man har en liten bebis. Mina axlar som återhämtade sig ganska bra under sjukskrivningen är nu totalt mörbultade. Jag har tillbaka min huvudvärk och jobbig yrsel som jag just nu lider ganska mycket av. Bara Melvin får in lite mer sovrutiner på kvällarna så ska jag börja gymma igen. Riktigt pepp på att komma igång nu. Ryggen är och förblir mitt största problemområde och första prio att få ordning på när jag börjar träna igen.

Imorgon är det barnkalas för Mira och jag ska få håret klippt. Smidigt med frisör som gör hembesök när man har bebis.

Helgerna går snabbt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men sötaste lille Melvin!!!!

2014-04-14 @ 21:03:24
URL: http://familyspace.blogg.se
Postat av: ellenojag

Så himla fin <3

2014-05-02 @ 23:36:17
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback