Villervalla drömmar

2014-04-01 14:08:00 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


 
  Får ofta höra från min mamma att jag måste sluta köpa barnkläder så att hon får handla till sina barnbarn nångång istället. Just nu tycker hon att barnens garderober svämmar över här hemma och kanske ligger det en viss sanning i det påståendet.
 
Nu har vi ju en liten bebis här hemma och då jag faktiskt är ganska duktig på att sälja av kläder efterhand så saknas det faktiskt några plagg i Melvins gardrob framöver (Hör o häpna)
 
Kortärmade bodys till sommaren med matchande shorts.
 
 
 
 
Pyjamasar (gärna med korta ärmar och ben) och badbyxor samt en kofta/ziptröja att ha som jacka när det blir lite varmare men fortfarande svalt väder.
Alla dessa plagg är från underbara villervalla (villervalla.se)... kan nog aldrig få nog av det märket. Gillar deras nya beige/bruna kollektion speciellt mycket. Då vi nu fått en mörkhårig bebis som passar i desa färger så får man ju passa på.
De storlekar som detta saknas i är 62/68 och ska alltså passa till sommaren.
(skriver detta inlägg mest som en påminnelse till mig själv om vad som saknas i hans garderob för tillfället)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback