Du o jag brorsan

2014-03-26 10:04:10 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag kunde inte välja bara en bild så det fick bli flera. Syskonkärleken här hemma flödar över för tillfället. Man blir helt varm i hjärtat.
 
Tyvärr har alla pussar och kramar resuterat i Melvins första förkylning. Han är täppt i näsan o har svårt att äta innan man lyckats rensa dom lilla gångarna först. Jag hoppas det stannar vid lite snor och inte blir feber och annat jobbigt. Det är omöjligt att skydda honom från alla dagisbasiller tyvärr. Jag tjatar om att de måste tvätta o sprita händerna samt inte pussa i ansiktet men det är svårt ändå... tänk er sjäva att inte få gosa med den ni älskar mest i hela världen :)
 

Kommentarer
Postat av: Mariam

Vilka superfina bilder!!

Svar: Tack :) Ibland är både kameran och barnen på min sida. Ja Theo blev också förkyld efter två veckor ungefär och det satt i nästan hela året kändes det som... Då var vi ju ändå hemma. Lär ju va ännu värre nu när de går på dagis.
Therese

2014-03-26 @ 15:01:49
URL: http://Mammamariam.blogg.se
Postat av: Mariam

Jakob blev förkyld efter två dagar och känns fortfarande som den inte gått över. Inte för att skrämmas men nr får ta mycket baciller (och pussar).

2014-03-26 @ 15:02:54
URL: http://Mammamariam.blogg.se
Postat av: Linda

Jättefina syskon & bilder. Förstår att du inte kunde välja, syskonkärlek är det finaste som finns!

2014-03-29 @ 22:01:31
URL: http://familyspace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback