En natt och jag är nere på jorden

2014-03-19 09:22:48 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


 
Melvin har sedan han kommit sovit väldigt bra på nätterna. Han somnar kring elva på kvällen och så äter han en gång under natten (vanligast kring 2-tiden) sedan somnar han och sover till sju då de stora barnen också går upp. Det är otroligt skönt att få två sammanhängande pass att sova på och jag har kunnat känna mig ganska pigg under dagarna.
 
I natt vaknade han vid två som vanligt men fick lite krångel med magen så han gnällde en hel del och somnade inte om förrän två timmar senare. Klockan sex vaknade sedan de stora barnen och då var det bara att kliva upp och se glad ut. En natt räckte för att ta ner mig på jorden. Insåg precis att det kommer komma fler nätter som denna, kanske tom ännu värre amningsmaraton.
 
Tur att de är söta så man glömmer och förlåter...typ 2 minuter senare.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Han är supersöt!!!

2014-03-21 @ 02:18:28
URL: http://familyspace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback