Nu börjar allvaret

2014-03-09 18:16:58 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «




Imorgon börjar Maken jobba igen efter två veckor hemma med hela familjen. De här två veckorna har gått läskigt fort. Från förlossning till BB-tid, flera besökare och lära känna den lilla individen.

Även Melvin har förändrats under veckorna. Från spädbarnet som bara sover och äter till att vara lite mera vaken, äta massor i omgångar och kräva lite mera knätid.

Detta med att gå omkring med en missnöjd bebis på armen och samtidigt styra upp och undvika att de två stora bråkar och slåss är väl det som skrämmer mig mest. Att få ihop det med mat till både liten och stor utan att behöva stressa ihjäl mig och brista i både tålamod och ork.

Jag hoppas barnen samarbetar med mig och att vi får de bra tillsammans. Jag är glad över att få va hemma med mina barn igen. Dom är små så kort period. Ska bara klara den första dagen så är jag säker på att det kommer rulla på sedan.

Kommentarer
Postat av: Linda

Så fina ni är! Förstår att det känns läskigt men det kommer säkert gå toppen!!!

2014-03-10 @ 10:41:36
URL: http://familyspace.blogg.se
Postat av: maria eek

Så fin han är! Hoppas att den första veckan själv kändes bra!

2014-03-15 @ 22:53:40
URL: http://babyyoucancallmesven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback