Redan rutinerad?

2014-03-21 16:54:08 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


 
Idag har jag gått och samlat både energi och mod till att ge mig ut med alla tre och ta dem med mig till Miras besök vid tandläkaren.
Inte det lättaste att såhär i början se till att lillebror är mätt och nöjd precis lagom i tid till besöket samt få de andra två att lyda mina regler och skärpa sig lite extra när vi beger oss ut på gatorna i stan.
 
Det gick jättebra och jag känner mig såhär i efterhand som en rätt rutinerad trebarnsmamma... kanske har man det i sig. Man löser problemet helt enkelt och har man lite tur är de stora barnen exemplariskt duktiga som de var just idag. Melvin sov från det att vi åkte hemifrån tills vi kom hem igen och den smidiga vagnen i kombination med babyskyddet kom faktiskt in genom de löjligt smala dörrarna vid tandläkaren. En stjärna till oss som kom hem helskinnade.
 
Nu ska vi fira med fredagsmys och vi börjar med en varsin hamburgare.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Snyggt jobbat!

2014-03-22 @ 08:54:22
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback